Good for you
Good for the planet
Good for the city
Good for you
Good for the planet
Good for the city
Good for you
Good for the planet
Good for the city
Maria Arancha

IMUNITA V ZIME S MENŠOU DOSTUPNOSŤOU OVOCIA A ZELENINY? TAK JASNÉ,ŽE TO IDE!

Zatiaľ čo sa ročné obdobie mení a lístie padá, je ťažké si predstaviť chladný zimný deň plný čerstvej zeleniny na tanieri. Možno je čas na zimný spánok, ale nie pre každého. Pre náš imunitný systém je to najrušnejšie obdobie v roku, kedy túži po všetkých vitamínoch na podporu zdravia. Môže nás teraz niekto preniesť na pole s ovocím? Nie? Dobre, tak sa porozprávajme o vitamínoch.

Zimný hrdina: Náš imunitný systém

Náš imunitný systém je naším obranným mechanizmom proti infekciám a akýmkoľvek antigénom, ktorých sa chce naše telo zbaviť. To ste už pravdepodobne počuli. Ale vedeli ste, že náš imunitný systém nám taktiež pomáha cítiť sa v zimných dňoch celkovo lepšie?

Funkcia imunitného systému

  • Zaisťuje správnu hladinu energie
  • znižuje únavu, ktorú by sme mohli pociťovať (no áno, tiež nie sme úplne imúnni proti zimnému spánku…)
  • Neutralizuje toxíny a
  • pomáha nám bojovať s chorobami

Vitamíny na podporu nášho imunitného systému

Správne fungovanie imunitného systému dokážeme podporiť čerstvým ovocím a zeleninou, ktoré sú nabité vitamínmi – vitamínom C, B, železom a meďou. Vďaka nim naše obranné mechanizmy fungujú lepšie a sme plní energie. Matka príroda je pre prirodzený príjem vitamínov zdrojom číslo jedna a to bez ohľadu na ročné obdobie.

Ako sa teda zásobiť vitamínmi v dobre, kedy čerstvé ovocie a zelenina už nemajú sezónu? A ako môžeme v zime cielene podporiť imunitný systém? Máme pre vás odpovede.

Zamerajte sa na imunitu s čistým vitamínom C

VITAMÍN C je pre imunitný systém najzásadnejší. A nachádza sa v toľkých lahodných plodoch. Keď hovoríme o tom, že jeme dúhu, najpravdepodobnejšie si ŽLTÚ spojíme s vitamínom C, čo je tiež pravda: Citrón, pomaranč, maracuja, ananás, mango – to všetko je ovocie s vitamínom C, ktoré samozrejme máme v našich hydratačných RAW šťavách a smoothies .

TAK JASNÉ,ŽE TO IDE. Žlté RAW šťavy môžu byť osviežujúcim potešením pre vaše zimné dni. Vezmite si náš ovocný nápoj RAW Mango Ninja s pomarančom, mangom a ananásom, ktorý ponúka extra dávku vitamínu C. Forma RAW má svoju zásadnú výhodu: Obsahuje o 45% viac vitamínu C ako pasterizované šťavy!

RAW potraviny obsahujú všetky vitamíny

Je veľký rozdiel ako bolo ovocie a zelenina, ktoré jete, spracované a ošetrené, to totiž ovplyvňuje, koľko vitamínov a minerálov si uchovávajú. Jesť surové potraviny zaisťuje ten najlepší príjem vitamínov a minerálov bez pridaného cukru! Keď nemáme v zime k dispozícii čerstvé potraviny od matky prírody, môžeme sa obrátiť na šťavy lisované za studena.

Štúdie ukazujú, že HPP – za studena lisovanej – šťavy obsahujú o 45 % VIAC VITAMÍNU C ako pasterizované produkty. To je skvelá správa na zimu!

V pasterizovaných šťavách je väčšina prirodzených vitamínov a živín zabitá v procese zahrievania. Zatiaľ čo pri použití procesu HPP, aby naše výrobky vydržali o niečo dlhšie, je tomu naopak, prežijú. Tiež by ste určite neuvarili pomaranč, ak by ste z neho chceli dostať čo najviac vitamínov, však?

Veľkolepé zelené správy

Keď hovoríme o farbách, máme niekoľko ďalších dobrých správ… nielen žltá zaisťuje skvelý príjem vitamínu C. ZELENÁ a zelené šťavy sú tiež v tope. Špenát a kel sú bohaté na vitamín C a vhodné na konzumáciu v zime. Stačí 100 gramov denne, aby ste posilnili imunitu. Špenát ide!

Nezabúdajte v zime na vitamín B6, železo a meď

Áno, pravdepodobne ste už počuli o spojení medzi vitamínom C a naším imunitným systémom, ALE existujú ďalšie menej známe vitamíny, ktoré sú veľmi prospešné na udržanie našich obranných mechanizmov v plnom prúde.

Obzvlášť krémoví priatelia, ako je avokádo a banán, obsahujú vitamín B6, vďaka ktorému náš imunitný systém hovorí ÁNO! Tiež železo obsiahnuté v špenáte a meď obsiahnutá v citrónoch prispievajú k normálnej funkcii imunitného systému.

Rastlinné smoothies ako AvoNation RAW obsahujú za studena lisované ingrediencie posilňujúce imunitu ako je špenát, citrón, avokádo a banán. Viac ako dve tretiny tohto krémového nakopávača tvorí surové ovocie a zelenina posilňujúca imunitu.

Zbohom únave

Zimný spánok? O tom pochybujeme! Najlepšou investíciou, ktorú môžete v zime urobiť, sú raw vitamíny! Pre imunitu... a energiu. HPP zaisťuje, že hladiny vitamínov zostanú vyššie ako v pasterizovaných produktoch. Aj keď je zima ideálny čas na to trochu spomaliť a zababušiť sa doma do deky, je zároveň najdôležitejšie udržať si energetickú hladinu a ísť prirodzenou cestou za zdravým telom. Metabolizmus stúpa a klesá s fungovaním nášho imunitného systému.

Vitamín C a B sú skutočnými prírodnými posilňovačmi imunity. Zatiaľ čo železo a meď do istej miery podporujú náš energetický metabolizmus.

Takže si dajte RAW a uvidíte ako dobre sa vďaka vitamínom na posilnenie imunity, ktoré svojmu telu túto zimu doprajete, budete cítiť! RAW posilňovač imunity zachováva všetky vitamíny!

Najlepšie tipy na posilnenie imunity

  • Náš imunitný systém a metabolizmus milujú raw, organický vitamín C, B6, železo a meď.
  • Získajte čo najviac vitamínov z prírody vďaka ovociu a zelenine, nie vďaka umelým výživovým doplnkom.
  • Zamerajte sa na RAW, pretože vám zaručí o 45% vyšší príjem vitamínov.
  • Spriateľte sa s avokádom, banánom, špenátom, kelom a citrónom.
  • Už so 100 gramami nevareného ovocia a zeleniny denne môžete niečo zmeniť a mať zase zdravé telo a imunitný systém.